Witamy

Siemka Wam Pasjonaci , Jedna Pasja Jedna Miłość !

Krym Out vol 20 ( Jubileuszowy )

Krym

N.S.Z
Administrator
Dołączył
Listopad 16, 2021
Posty
97
Punkty
33
Miasto
Władawahara

Bez wacików bez ciepła bez pierdolenia ! !!

Nasiona własnej nie wymuszonej produkcji :) czyli cuda wianki, ziemia spotowa z dolomitem i nawozem saletrą azotowo wapniową,
opryski Tytanit, Florovit na flow FruktoVit Plus w granulacie i co w rękę wpadnie od żony z rabaty kwiatowej :)

Plan docelowy 100 roślin na jednym spocie.

full


full



full



full


I Sru !
 

Krym

N.S.Z
Administrator
Dołączył
Listopad 16, 2021
Posty
97
Punkty
33
Miasto
Władawahara
To jest wojna :)


Desant przeprowadzony przed opadami czyli idealnie, sadzonki sadzone po dwie na dołek celem selekcji,
oprysk tylko z florovitu , za tydzień idzie tytanit z czasem planuje podsypać granulatu z obornika,
jak na razie skromnie za jakieś 3,4 tygle bedzie busz jak pogoda dopisze :)


WP_20220523_17_02_01_Pro[1].jpg


WP_20220523_17_02_13_Pro[1].jpg


WP_20220523_17_01_53_Pro[1].jpg


WP_20220523_17_01_29_Pro[1].jpg


WP_20220523_17_05_35_Pro[1].jpg


WP_20220523_17_01_08_Pro[1].jpg


WP_20220523_17_02_44_Pro[1].jpg


I Sru !
 

aktor

Administrator
Administrator
Dołączył
Listopad 16, 2021
Posty
37
Punkty
33
Nie dajesz żadnych snakoli ,albo czegoś innego od ślimaków ,wiem że na oucie takie malutkie sadzonki to majonezy jak skurwesyn :D:D , czy po prostu przy takich ilościach nie patrzysz na to ??
 

Krym

N.S.Z
Administrator
Dołączył
Listopad 16, 2021
Posty
97
Punkty
33
Miasto
Władawahara
Nie dajesz żadnych snakoli ,albo czegoś innego od ślimaków ,wiem że na oucie takie malutkie sadzonki to majonezy jak skurwesyn :D:D , czy po prostu przy takich ilościach nie patrzysz na to ??
Każda sadzonka jest narażona na ślimaki, lecz okopanie dołka do gołej ziemi temu zapobiega ślimak po ziemi nie idzie tak łatwo jak po zieleninie :), po za tym nie widzialem tam nigdy ślimaków na masową skalę, zobaczymy za tydzień co i jak ale jestem dobrej myśli jak zwykle ;).
 

Krym

N.S.Z
Administrator
Dołączył
Listopad 16, 2021
Posty
97
Punkty
33
Miasto
Władawahara

Idzie chujowo jak na poczatek ale damy rade :), dostały oprysk z Tytanitu i Florovitu zobaczymy za 10 dni co wyjdzie, chyba przegiąłem z nawozem na wstepie i przyblokowałem je bo były małe , kurwa :).

Mam jeszcze do wysadzenia 20 gnomów fast :).

WP_20220609_16_36_30_Pro[1].jpg


WP_20220609_16_36_38_Pro[1].jpg


WP_20220609_16_36_44_Pro[1].jpg


WP_20220609_16_37_08_Pro[1].jpg


WP_20220609_16_37_15_Pro[1].jpg


WP_20220609_16_36_50_Pro[1].jpg


Ławka :)

WP_20220609_16_36_24_Pro[1].jpg


I Sru !





 

Krym

N.S.Z
Administrator
Dołączył
Listopad 16, 2021
Posty
97
Punkty
33
Miasto
Władawahara

Jest poprawa roślinki ruszyły, wyrwałem 20 sztuk męskich zostało jakieś 120 sztuk pewnie jeszcze z 30 odpadnie :), ale jest ok jak na jeden spot, za rok ruszam z pełnosezonami własnej roboty , jebać pafy, półauto, semiauto itp gówna :), sezon to sezon .

Krzaki dostały standardowo dopalacz z Tytanitu i florovitu, było pielone i dosadzone 15 amnezi gnom paf z 20 pięc było af wiec wysadziłem w domu.

WP_20220623_17_11_24_Pro[1].jpg


WP_20220623_17_12_09_Pro[1].jpg


WP_20220623_17_14_40_Pro[1].jpg


WP_20220623_17_14_36_Pro[1].jpg


WP_20220623_17_14_27_Pro[1].jpg


Sciana spota idealnego :)

WP_20220623_17_13_33_Pro[1].jpg


WP_20220623_17_12_01_Pro[1].jpg


Amnezia gnom paf

WP_20220623_17_11_52_Pro[1].jpg


WP_20220623_17_11_49_Pro[1].jpg


moje

WP_20220623_17_11_42_Pro[1].jpg


WP_20220623_17_11_31_Pro[2].jpg


WP_20220623_17_17_27_Pro[1].jpg


WP_20220623_17_12_09_Pro[1].jpg


zobaczymy za 30 dni co będzie ;)

I Sru !







































 

DoktorGreen

Member
Member
Dołączył
Lipiec 10, 2022
Posty
1
Punkty
3
Wiek
80
Gruby out sie tu kurwa szykuje. Krym takie outy odpierdala.. Ja jebie. No powodzenia Ty stary pierdzielu.
 

Krym

N.S.Z
Administrator
Dołączył
Listopad 16, 2021
Posty
97
Punkty
33
Miasto
Władawahara

Jak zwykle standardowo bez pierdolenia oprysk z Tytanitu i Florovitu i lekka posypka z azotu i tyle :)
a kto by się pierdolił z noszeniem wody hahaha.

WP_20220716_17_02_11_Pro[1].jpg


WP_20220716_17_00_48_Pro[1].jpg


WP_20220716_17_01_31_Pro[1].jpg


WP_20220716_17_00_52_Pro[1].jpg


WP_20220716_17_01_45_Pro[1].jpg


A tu jakiś wynalazek ucha nie polecam tak osobiscie na outa tego :)
WP_20220716_17_00_31_Pro[1].jpg


WP_20220716_17_00_23_Pro[1].jpg


WP_20220716_17_01_39_Pro[1].jpg


WP_20220716_17_01_04_Pro[1].jpg


WP_20220716_17_01_20_Pro[1].jpg


I Sru !.





















 

Krym

N.S.Z
Administrator
Dołączył
Listopad 16, 2021
Posty
97
Punkty
33
Miasto
Władawahara

Uszol same sie zrobiły hahaha,

Wiec tak standardowo tytanit florovit troche topsinu na kwitnace , hermy wyjebane na śmietnik historii, szly nie ma ale jest sporo wielkich skurwieli w sumie jakies 50 dużych i diesli semi auto , w tym roku cienko ale tak miało być, za rok petarda i nowy styl sadzenia :)
WP_20220822_15_35_38_Pro[1].jpg


WP_20220822_15_35_42_Pro[1].jpg


WP_20220822_15_35_25_Pro[1].jpg


WP_20220822_15_35_18_Pro[1].jpg


WP_20220822_15_35_22_Pro[1].jpg


WP_20220822_15_35_52_Pro[1].jpg


WP_20220822_15_34_50_Pro[1].jpg


WP_20220822_15_35_42_Pro[1].jpg


Na żywca wyglada to lepiej haha

I Sru !





 

Krym

N.S.Z
Administrator
Dołączył
Listopad 16, 2021
Posty
97
Punkty
33
Miasto
Władawahara

No i jekaos to idzie do przodu pojeby z nasionami poszły pod kose bo wczesniaki chyba z 5 cos zapyliło :) , ale jest dobrze jak na takie micro outy :), standardowo oprysk z Tytanitu i bio cos tam na flow , i Topsin na pleche oraz ostatnia podsytpka na kwiaty, oraz zapyliłem pylkiem femi cztery odrosty jednego skurwiela .

własnie tego skurwiela .

WP_20220905_15_59_34_Pro[1].jpg


WP_20220905_16_00_11_Pro[1].jpg


WP_20220905_16_01_14_Pro[1].jpg


WP_20220905_16_00_04_Pro[1].jpg


Tu dziwaczny lst hahaha.

WP_20220905_16_01_34_Pro[1].jpg


A tu znów skurwiel 3,5 m w sumie mam takie trzy.


WP_20220905_16_00_35_Pro[1].jpg


WP_20220905_16_00_46_Pro[1].jpg


WP_20220905_15_59_15_Pro[1].jpg


I Sru !















 

ErOne

Member
Member
Dołączył
Październik 11, 2022
Posty
1
Punkty
1
I Sru, @Krym znowu znikł..
Myślałem, że on zaanektowany, a on wciąż niepodległy.
Kozackie rośliny jak na Krym przystało haha
 

Krym

N.S.Z
Administrator
Dołączył
Listopad 16, 2021
Posty
97
Punkty
33
Miasto
Władawahara

I chuj po przygodzie hahaha, krzaki ścięte wysuszone i tyle tak na oko jakieś 3 kg i drobnica na hasz, w sumie nie liczyłem na tyle haha, za rok petarda nasiona juz są wszystko gra pare fotek i spadam :).

full


full


spot czysty

full


troche siepy haha
full


nasiona na za rok :)
full


i ostatni gnojek za domem :)

I Sru !

 
Do góry